Rapeplay
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn fantasie over verkracht worden

5 plaatsers

Ga naar beneden

Mijn fantasie over verkracht worden Empty Mijn fantasie over verkracht worden

Bericht  Admin do maa 26, 2009 3:53 pm

Ik ben een man.
Ik ben voor het grootste deel hetero maar vind sex met een man of mannen ook erg lekker. Al heel lang heb ik heftige fantasieën over verkracht worden door een of meerdere mannen. Ik kom dan altijd steevast heel heftig klaar. Nu gaan mijn fantasieën in mijn hoofd veel verder dan dat ik in het echt zou willen cq kunnen ondergaan. Ten eerste zou ik het nooit met een wild vreemde doen tenzij die wildvreemde is uitgenodigd door iemand met wie ik dit uit en te na besproken heb en voor 100% vertrouw. Ten tweede zou ik het niet zo ver laten gaan als ik hier onder ga beschrijven. Want dat alles speelt zich alleen af in mijn hoofd. Dus ik zet hieronder twee fantasieën neer, een die ik altijd afspeel in mijn hoofd tijdens het mastuberen en een die ik ooit in het echt wil uitproberen....

Mijn fantasie (dus nooit in het echt):
Ik loop buiten op straat in een homobuurt. Ik moet daar toevallig even zijn. Op een hoek staan een paar mannen die mij van top tot teen bekijken. Ik ga aan de andere kant van de straat lopen maar zij lopen daar ook heen. Ik kijk om en zie nog twee mannen op me af komen. Verder is er helemaal niemand in de straat. Ik wordt ingesloten en de mannen kijken me geil aan. "zo, lekker sletje..... je ziet er lekker uit. zo maar alleen op straat hier? weet je niet dat dat gevaarlijk is in deze buurt?" ik kijk angstig om mij heen voor een ontsnappingsroute maar de mannen versperren elke mogelijkheid. ik kan geen woord uitbrengen en sta stokstijf met mijn rug naar de muur. Plotseling grijpen ze me en trekken me een huis in. Eenmaal binnen vallen ze op me aan als hongerige wolven. Ze rukken de kleren van mijn lijf en ik begin te schreeuwen. Een van de mannen slaat mij een aantal keren keihard in mijn gezicht en snauwt me toe dat ik "mijn gore bek moet houden" en een van de andere mannen die houd zijn hand tegen mijn mond zodat ik alleen nog maar een zacht gemurmel uit kan brengen. In no time was ik naakt en ze sleurden me ruw mee naar de huiskamer. ik werd op de grond gesmeten en naar de tafel geschopt. "werk mee en je komt hier levend uit. werk niet mee en je eindigt hier 3 zoden diep in de tuin begrepen?! beet een van de mannen mij toe. Ik werd aan mijn haren opgetilt en ver de tafel gesmeten. Mijn handen werden achter mijn rug gebonden en toen dat klaar was trokken ze mij weer aan mijn haren omhoog en dwongen mij op mijn knieën op de grond te gaan zitten. een van de mannen had zijn broek al open en zijn glimmende lul stak keihard en recht voorruit. "BIJT 1 KEER EN JE BENT DOOD BEGREPEN?!" en direct daarna ramde hij zijn stijve lul in mijn mond tot diep in mijn keel en begint mij ruw in mijn mond te neuken terwijl hij mijn haren stevig in zijn grip heeft. Ik kokhals op zijn lul maar hij gaat gewoon door. Terwijl dit gaande was namen de andere 3 mannen gebruik van de gelegenheid hun kleren uit te trekken terwijl er altijd twee waren die mij vast hielden. plotseling werd ik weer ruw gegrepen en op mijn rug op de tafel gesmeten. Mijn hoofd werd keihard naar beneden getrokken en een andere man ramde zijn lul in mijn mond. twee anderen hielden mijn benen vast terwijl de vierde glijmiddel op mijn kont smeerde en zijn lul in mijn kont ramde. Ik werd zo door alle vier de mannen bruut geneukt in mijn mond en mijn kont. Elle vier spoten ze hun lading over mijn gezicht. Toen ze klaar met me waren gooiden ze me op de grond en schopten ze me overal waar ze me raken konden. "gore hoer, smerige slet! kanker hoer, ik zal je krijgen neuk teef!" en hij greep mijn haar en ramde mijn hoofd op de grond een keer of tien. "en nu eruit smerige kanker hoer!" en ze schopten me richting de deur. Ik maakte dat ik wegkwam en stond een paar secondes later spiernaakt en nog steeds vastgebonden buit op straat. Ik liet me op straat zakken en proefde en zoutige smaak van sperma op mijn lippen. Toen ik een beetje bekomen was en weer een beetje op adem bekeek ik mijn lijf en zag dat het onder de blauwe plekken zat. Ik bloedde op een aantal plaatsen en er stroomde ook bloed van mijn hoofd. Mijn ribben waren of gebroken of zwaar gekneusd want adem halen deed vreselijk zeer. Ik strompelde terug naar mijn auto en kon gelukkig bij het mes in het vak van de deur om de touwen door te snijden. Na een tijdje was ik vrij en zag mijn jas liggen op de achterbank en trok die aan. het was gelukkig zo'n lange regenjas die ik altijd droeg als ik een pak aan had. Mezelf verbijtend van de pijn reed ik naar huis....


Dit zou ik natuurlijk nooit in het echt willen meemaken, dus begrijp me goed. Maar mijn fantasieën zijn altijd harder en erger dan wat ik ooit in het echt zal willen meemaken. Dat is ook zo bij mijn BDSM fantasieën. Maar ik zou heel graag eens bruut "verkracht" willen worden door een man of mannen. Mij vreselijk uitschelden, afkatten, diep vernederen, keihard neuken in mijn mond en kont en mij behandelen als oud vuil wil ik wel. Maar dan wel zonder blijvende of kortdurende schade. Dus botten breken en blauwe plekken gaan mij iets te ver. ook over me heen pissen (ook in mijn mond) en gedwongen pis drinken, en zelfs scat horen bij de dingen die ik tijdens de rape graag wil. Omdat het zo heerlijk diep vernederend is. Ook slaan in mijn gezicht, billen en benen met de vlakken hand en/of zwepen vind ik erg lekker.

Laat eens horen wat jullie ervan vinden, ik ben zeer benieuwd of er mensen zijn die dit allemaal herkennen. Zeker omdat mijn fantasie nogal gewelddadig is en ik ook en het echt best ver wil gaan hierin....


Admin
Admin

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 26-03-09
Leeftijd : 59
Woonplaats : Hoofddorp

https://rapeplay.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn fantasie over verkracht worden Empty lekker verhaal

Bericht  geiljongentje ma aug 02, 2010 8:31 pm

goeie fantasie =)

geiljongentje

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 02-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn fantasie over verkracht worden Empty Re: Mijn fantasie over verkracht worden

Bericht  elfje zo dec 02, 2012 7:11 pm

Hey,

Je fantasie is best wel geil en ik herken er wel wat dingen in, ook al ben ik een vrouw. Het uitgescholden worden, met geweld genomen worden en vastgebonden zijn komt ook in mijn fantasie voor. Ik doe ook al wel enkele jaren aan bdsm en daar kan je het ook deels in beleven. Spijtig dat dit forum niet actiever geworden is!

elfje

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 02-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn fantasie over verkracht worden Empty Re: Mijn fantasie over verkracht worden

Bericht  Stoute Droom do nov 21, 2013 2:36 pm

Ik heb me zojuist aangemeld, maar ik had er meer van verwacht ja.
Ik (vrouw) heb al heel lang de fantasie om eens vastgebonden en hard in alle gaatjes genomen te worden door 1 of meer onbekende mannen. Ik dacht op dit forum meer antwoorden te kunnen vinden, maar helaas...

Stoute Droom

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 21-11-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn fantasie over verkracht worden Empty Re: Mijn fantasie over verkracht worden

Bericht  jasper36 vr jul 11, 2014 3:12 pm

 Laughing 
Stoute Droom schreef:Ik heb me zojuist aangemeld, maar ik had er meer van verwacht ja.
Ik (vrouw) heb al heel lang de fantasie om eens vastgebonden en hard in alle gaatjes genomen te worden door 1 of meer onbekende mannen. Ik dacht op dit forum meer antwoorden te kunnen vinden, maar helaas...

jasper36

Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 11-07-14
Leeftijd : 49
Woonplaats : leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn fantasie over verkracht worden Empty Re: Mijn fantasie over verkracht worden

Bericht  jasper36 vr jul 11, 2014 3:15 pm

 Very Happy  Very Happy 
elfje schreef:Hey,

Je fantasie is best wel geil en ik herken er wel wat dingen in, ook al ben ik een vrouw. Het uitgescholden worden, met geweld genomen worden en vastgebonden zijn komt ook in mijn fantasie voor. Ik doe ook al wel enkele jaren aan bdsm en daar kan je het ook deels in beleven. Spijtig dat dit forum niet actiever geworden is!

jasper36

Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 11-07-14
Leeftijd : 49
Woonplaats : leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn fantasie over verkracht worden Empty Re: Mijn fantasie over verkracht worden

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum